daretobelieve

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Dare To Believe Information

Av Edith - 24 augusti 2012 19:10

Ebba är 16 år och går första året på gymnasiet. Hon bor utanför Malmö i ett hus med stor trädgård. Hennes familj består av mamma , storebror Erik , 18 år och lillasyster Emma , 3 år. Deras pappa dog när Ebba var 14 i cancer. Familjen har många djur. De har två hästar , en hund , en katt + fyra kattungar. De har fyra kaniner och två marsvin. Ebba har också en egen liten hamster som hon döpt till TS efter hennes största idol Taylor swift. Ebbas bästa kompisar heter Maja och bor inne i Malmö. De har känt varandra sedan de var 4 år. De vet allting om varandra och är väldigt nära. Maja har inga syskon eller djur och därför älskar hon att vara hos Ebba där det finns djur överallt. Både Maja och Ebba spelar fotboll i ett lag de har skapat själva. De kallar det ÖMFK , som står för Övriga Malmö Fotbolls Klubb. Där spelar tejer som bor utanför Malmö. De spelar mest för att ha skoj , men de är väldigt duktiga! Annars gillar Ebba att lyssna på musik , rida , läsa , shoppa och hänga på stranden. Så nu vet ni lite mer om Ebba. Ställ gärna frågor i en kommentar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Edith - 27 augusti 2012 15:00


  Det var dags. Jag och Maja stod utanför Malmö Arenas ingång , hand i hand. Jag hade fått låna en tröja av Maja , det var ett linne med en stor bild av Justins ansikte. Vi hade skrivit Justin Bieber på händerna , armarna , benen , huvudet o...

Av Edith - 24 augusti 2012 19:52


  Jag vaknade klockan nio av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilien och tittade på skärmen. Vem ringde så tidigt på en lördags morgon? Det var min bästis Maja. Vad sjutton ville hon? Jag svarade: ¨ Hej , det är Ebba.¨ ¨Oh my God! Har du hö...

Presentation

dare to believe in your dreams , because they come true when you least expect it.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Senaste inläggen

Not from Sweden?

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv i gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards